11 Mart 2017 Cumartesi

                                         SEVGİLİ OKURLARIM,
     Bu sitede bazılarınızın fark ettiği gibi (umarım etmişsinizdiz)  babaları mutlu etmek için çalışacağız.Babalar bizim için kendilerini  bile tehlikeye atıyorsa , biz  de onları mutlu etmeliyiz.Tabii benim düşüncem böyle; biz de babalara şiir; şarkı vb. yazalım.
 Ben bu siteyi bu düşünce ile kurdum.Ben şiir açılışını yapayım.       



                                                      BABAM
                                        Benim babam kafecidir,
                                        Güzel güzel içecekler yapar.                                                             
                    Benim babam Tamircidir,
                    Girmez eve başka tamirci.
                    Babam istatikçidir,
                    Yapar her işlemi,
                    Babam babamdır,
                    Ailesini düşünür ve kollar.
            ☺                                           Özge Irmak 
                                                           BAŞ   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder